להזמנה באילת

שאלות נפוצות

האם יש לכם שאלה? יש סיכוי טוב שתמצאו את התשובה כאן.
ריכזנו עבורכם את השאלות הנפוצות ביותר והוספנו תשובות מקיפות ומדויקות.
אם לא מצאתם את התשובה שאתם מחפשים, נשמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה נוספת.

באתר גומובייל, תוכל לבדוק זמינות מלאי של כל מוצר בכל אחד מהסניפים שלנו במהירות ובקלות. האתר שלנו מתעדכן בזמן אמת, כך שאם לא מצאת את המוצר באתר, כנראה שהוא אינו במלאי ברגע זה. עם זאת, אל דאגה! אם המוצר אינו זמין בסניף מסוים, ניתן להזמין אותו אונליין ולבחור לאסוף אותו מהסניף המועדף עליך.
אתר גומובייל מתעדכן כל כמה דקות לגבי המלאי בכל הארץ. בעמוד מוצר שאתה מחפש ניתן לראות האם המוצר זמין באותו סניף ספציפי או במשלוח.
תהליך ההזמנה באתר גומובייל פשוט ונוח, ואנחנו כאן כדי להדריך אתכם בכל שלב :) בחירת מוצרים: גלשו באתר, בחרו את המוצרים שאתם אוהבים והוסיפו אותם לעגלת הקניות בלחיצה אחת. מעבר לעגלה: לחצו על הסל שלי בפינה העליונה של האתר. וודאו שהכל נכון ומסודר. הזנת פרטי משלוח: מלאו את פרטי המשלוח המדויקים, בחרו את סוג המשלוח שמתאים לכם - משלוח רגיל או אקספרס מהיר. בחירת אמצעי תשלום: בחרו את אמצעי התשלום הנוח לכם - כרטיס אשראי, Apple Pay או Google Pay. תבחרו מספר תשלומים שתרצו לעשות. בדקו שוב את כל הפרטים ואשרו את ההזמנה בלחיצה. תקבלו אישור למייל תוך דקות ספורות! מעקב אחר הזמנה: מעקב אחר ההזמנה קל ונגיש דרך האזור האישי באתר או באמצעות הקישור שנשלח למייל. תהליך ההזמנה אצלנו בגומובייל מהיר, נוח ובטוח, ואנחנו תמיד כאן כדי לעזור לכם בכל שלב. התחילו לקנות עכשיו ותיהנו מחוויית קנייה מושלמת!
כן, ניתן לרכוש באתר ולאסוף באחד הסניפים שלנו. רק בעל כרטיס האשראי בו בוצעה הרכישה יכול לאסוף את המכשיר עם ת.ז. וכרטיס האשראי.
כן, יש לנו מספר סניפים ברחבי הארץ. ניתן לבדוק את מיקומי הסניפים ושעות הפעילות בעמוד "סניפים" באתר שלנו.
אנו ממליצים לעקוב אחרי עמוד המבצעים באתר שלנו ולהירשם לניוזלטר של גומובייל כדי לקבל את כל העדכונים וההטבות ישירות למייל.
לא כל המכשירים שלנו תומכים ב-5G. מומלץ לבדוק את המפרט הטכני של כל מכשיר בנפרד בעמוד המוצר באתר
לא כל המכשירים תומכים ב-ESIM , ניתן לראות זאת באיקונים המופיעים על המוצר עצמו. אם מופיע אייקון של ESIM זאת אומרת המוצר כן תומך בטכנולוגיה ESIM אם לא מופיע אז המוצר אינו תומך. בנוסף ניתן לראות בדף המוצר בפרטיים טכנאים
לא כל המכשירים תומכים ב-NFC, ניתן לראות זאת באיקונים המופיעים על המוצר עצמו. אם מופיע אייקון של NFC זאת אומרת המוצר כן תומך בטכנולוגיה NFC אם לא מופיע אז המוצר אינו תומך. בנוסף ניתן לראות בדף המוצר בפרטיים טכנאים
כל המכשירים הנמכרים אצלנו מגיעים עם רום גלובאלי ועדכוני מערכת
מכשירים עם Dual SIM מאפשרים שימוש בשני כרטיסי סים שונים באותו מכשיר
פרטי האחריות מפורטים בעמוד המוצר באתר גומובייל. אם יש ספק, ניתן לפנות למרכז ההזמנות שלנו לקבלת הבהרות נוספות.
רוצים לרכוש באילת וליהנות מהנחות? תהליך ההזמנה או השיריון באילת פשוט ונוח עם גומובייל: גלשו באתר ובחר/י את המוצרים שברצונך לרכוש באילת בחר/י באפשרות "לקחתי באילת" ותעבור לסל הקניות מלאו את פרטי המזמין בחרו את אמצעי התשלום הנוח לכם. לאחר סיום ההזמנה יש להמתין לקבלת הודעת אישור ואיסוף מהסניף! תתחדשו!
על מנת לרכוש מכשיר במחיר של אילת יש לבחור בכפתור "לרכישה באילת" במידה והוא קיים במלאי. איסוף המוצרים מסניף אילת יבוצע ע"י הרוכש/ת בלבד ועליו/ה להגיע פיזית לסניף. יש להגיע לסניף אילת לאיסוף ההזמנה עם תעודת זהות של הרוכש/ת (בו בוצעה הרכישה). ניתן לבצע הזמנה אחת בלבד של מוצר מאותה קטגוריה (סלולר, מחשב, שעון וכו') בסניף אילת. יש לאשר כי הרוכש לא ביצע רכישה של מוצר מאותה קטגוריה בשלושת החודשים האחרונים.
באתר גומובייל, תוכל לבדוק זמינות מלאי של כל מוצר בכל אחד מהסניפים שלנו במהירות ובקלות. האתר שלנו מתעדכן בזמן אמת, כך שאם לא מצאת את המוצר באתר, כנראה שהוא אינו במלאי ברגע זה. עם זאת, אל דאגה! אם המוצר אינו זמין בסניף מסוים, ניתן להזמין אותו אונליין ולבחור לאסוף אותו מהסניף המועדף עליך.
כן! ניתן לבצע הזמנה באתר למוצר שתרצו ותוכלו לבחור באיזה תאריך תגיעו לאסוף, גם אם תגיעו לאחר התאריך שנבחר המוצר עדיין ימתין לכם בסניף לאיסוף עד שתגיעו לאסוף אין הגבלת זמן איסוף.
כן, כל לקוח יכול לרכוש מכשיר במחיר אילת ולאסוף אותו בסניף באילת, בתנאי שהוא מגיע באופן אישי עם תעודת זהות וכרטיס האשראי בו בוצעה הרכישה.
ניתן לרכוש מוצר אחד בלבד מאותה קטגוריה (סלולר, מחשב, שעון וכו') בסניף אילת בתקופה של שלושה חודשים. יש לאשר כי לא ביצעתם רכישה של מוצר מאותה קטגוריה בתקופה זו.
אנו מציעים מגוון אפשרויות תשלום כולל כרטיסי אשראי וגם כולל Apple pay , Google pay .
ניתן לשלם עד 12 תשלומים עם ריבית, או עד 3 תשלומים ללא ריבית.
כן, האתר שלנו מאובטח בתקן SSL ומקפיד על שמירת פרטיות ואבטחת מידע של הלקוחות.
בגומובייל, תוכלו לבדוק את מצב ההזמנה שלכם על ידי כניסה לחשבון האישי באתר או פנייה לשירות הלקוחות עם מספר ההזמנה שלכם.

כן, ניתן לשנות פרטי משלוח דרך פנייה למרכז ההזמנות שלנו, כל עוד ההזמנה לא נשלחה. צרו קשר בהקדם האפשרי ונשמח לעזור:

לאחר הרכישה, תישלח חשבונית למייל שלכם. ניתן גם להוריד חשבוניות קודמות מהאזור האישי באתר. אם יש צורך, פנו למרכז ההזמנות שלנו.
זמן המשלוח משתנה בהתאם למקום המגורים ולסוג המשלוח שבחרתם. בממוצע המשלוח אורך בין 3-7 ימי עסקים. ניתן לעקוב אחרי סטטוס המשלוח דרך האתר שלנו בעזרת מספר המעקב שנשלח אליכם במייל.
ישנם מספר אופציות של משלוח שליח עד הבית ב-49 ש"ח משלח אקספרס בדר"כ עד 5 שעות ב-99 ש"ח משלוח אקספרס ערב החל מ-18:00 ב-69ש"ח איסוף עצמי מאחד מסניפי הרשת ללא עלות ניתן לראות את הרשימה של הסניפים באתר משלוח דואר ישראל ללא עלות (זמן אספקה ארוך)
כן, בגומובייל ניתן לבצע משלוח אקספרס באזורים נבחרים בכפוף לתקנון. משלוח אקספרס יגיע אליכם עד 5 שעות מרגע ההזמנה.

כתב אחריות זה הוא כתב אחריות לכלל מוצרי החברה. לחצו כאן לכתב האחריות.

תקופת האחריות משתנה בין המוצרים והיצרנים. בדרך כלל, האחריות נעה בין שנה לשנתיים. ניתן למצוא את פרטי האחריות המדויקים בעמוד המוצר
ניתן לפנות למעבדת התיקונים שלנו הנמצאת בכתובת: ראשון לציון הכשרת היישוב 23 בניין קבוצת "בר" קומה ראשונה או לגשת לאחד מסניפי הרשת שלנו
בשבועיים הראשונים, מערכת ההפעלה לומדת את דפוס השימוש שלכם ולכן הסוללה עלולה להיגמר מהר יותר. לאחר 3 שבועות השימוש יתייצב. אם עדיין נתקלתם בתקלה

ניתן לפנות לצוות המעבדה שלנו במספר: 036880007

אין הבדל בין יבוא מקביל ליבוא רשמי, מכוון שהאחריות ניתנת ע"י המעבדה הרשמית של אפל, בין אם מדובר ביבוא מקביל, או רשמי.
אחריות יבואן רשמי ניתנת על ידי היבואן המורשה של היצרן אחריות יבואן מקביל ניתנת על ידי גומובייל אין הבדל בין שני המוצרים. שניהם מבצעים תיקונים עם חלקים מקוריים ויש יתרון מוצרים עם אחריות יבואן מקביל זולים יותר והשרות הניתן יותר טוב.
כדי לבצע איפוס להגדרות יצרן, יש להיכנס להגדרות המכשיר, לבחור "איפוס" ולפעול לפי ההוראות על המסך. זכרו לגבות את הנתונים לפני ביצוע האיפוס. אם אתם זקוקים לעזרה, צוות גומובייל כאן בשבילכם.
בגומובייל, אנחנו מבינים כמה זה חשוב לשמור על אנשי הקשר שלכם. תוכלו להעביר אותם באמצעות סנכרון עם חשבון Google או להשתמש באפליקציות להעברת נתונים. אנחנו כאן לעזור בכל שאלה!
ניתן לבצע גיבוי לנתונים באמצעות חשבון Google Drive, iCloud, או אפליקציות גיבוי ייעודיות. הקפידו לבחור את האפשרות המועדפת עליכם ולהפעיל את הגיבוי האוטומטי.
מומלץ להימנע מלהטעין את המכשיר עד 100% ולהימנע מפריקה מוחלטת של הסוללה. כמו כן, יש להימנע מחום קיצוני ולסגור אפליקציות שאינן בשימוש.
אל דאגה! צוות גומובייל ממליץ לבדוק שהמכשיר טעון ולנסות להפעילו באמצעות לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה ושני כפתורי הווליום בו זמנית למשך כ-30 שניות כאשר הוא מחובר למטען. אם הבעיה נמשכת, אנחנו כאן לעזור במעבדות התיקונים שלנו.
אנחנו בגומובייל ממליצים להפעיל מחדש את המכשיר ע"י לחיצה ממושכת על כפתור ההדלקה וכפתורי הווליום. אם הבעיה נמשכת, פנו אלינו ונשמח לסייע בתיקון במסך או בהגדרות.
במקרה של התחממות יתר של המכשיר, מומלץ לסגור אפליקציות פועלות ולוודא שהמכשיר אינו חשוף לחום קיצוני. אם הבעיה נמשכת, פנו אלינו למעבדה הראשית ונשמח לעזור.
גומובייל ממליצה לעדכן את מערכת ההפעלה דרך ההגדרות של המכשיר. ניתן לבדוק אם קיימים עדכונים זמינים תחת "עדכוני תוכנה" בהגדרות המכשיר.
בגומובייל, אנו ממליצים להיכנס להגדרות, לבחור "Wi-Fi", לחפש את הרשת שלכם ולהזין את הסיסמה. אם יש לכם שאלות נוספות, פנו לשירות הלקוחות שלנו ונשמח לעזור.
כדי לשנות את השפה, היכנסו להגדרות המכשיר, בחרו "שפה וקלט", ואז בחרו את השפה הרצויה. בגומובייל, נשמח לעזור בכל שאלה נוספת.
היכנסו להגדרות, בחרו "אבטחה" ואז "טביעת אצבע". עקבו אחרי ההנחיות להוספת טביעת אצבע חדשה. אם אתם זקוקים לעזרה, צוות גומובייל כאן בשבילכם.
כדי להפעיל את Face ID, היכנסו להגדרות > Face ID וקוד סודי > הגדרת Face ID, ופעלו לפי ההנחיות על המסך. אם יש צורך בעזרה, צוות גומובייל כאן בשבילכם.
היכנסו להגדרות > כללי > עדכון תוכנה, ובדקו אם קיימים עדכונים זמינים. עקבו אחרי ההוראות על המסך להשלמת העדכון.
האחריות ניתנת ע"י מעבדות Apple בישראל חברת DCS למשך 12 חודשים
כדי למצוא את המספר הסידורי באייפון או באייפד, בצעו את השלבים הבאים: היכנסו ל"הגדרות" > בחרו ב"כללי" > לחצו על "אודות". כאן תמצאו את המספר הסידורי של המכשיר שלכם. דרך שנייה: פתחו את אפליקציית הטלפון. הזינו את הקוד: #06#* המספר הסידורי יופיע על המסך. דרך שלישית: המספר הסידורי מודפס על האריזה המקורית של המכשיר. בכל שאלה נוספת או בעיה, צוות גומובייל כאן בשבילכם!
היכנסו להגדרות > חשבונות וגיבוי > גיבוי ושחזור, ובחרו בגיבוי הנתונים באמצעות Samsung Cloud או Google Drive. אם יש צורך בעזרה, צוות גומובייל כאן בשבילכם.
היכנסו לאפליקציית Samsung Pay במכשיר, התחברו לחשבון סמסונג שלכם והוסיפו את פרטי כרטיס האשראי או הדביט. עקבו אחרי ההוראות על המסך להשלמת ההגדרה.
ניתן למצוא את המספר הסידורי במכשירי סמסונג בדרכים הבאות: היכנסו להגדרות > בחרו "אודות הטלפון" או "אודות המכשיר" המספר הסידורי יופיע בעמוד זה. דרך שניה: המספר הסידורי נמצא על המדבקה בגב המכשיר או מתחת לסוללה במכשירים בהם הסוללה ניתנת להחלפה. דרך שלישית: פתחו את אפליקציית הטלפון. הזינו את הקוד: #06#* המספר הסידורי יופיע על המסך. דרך רביעית: המספר הסידורי מודפס על האריזה המקורית של המכשיר. בכל שאלה נוספת או בעיה, צוות גומובייל כאן בשבילכם!
עדכון מערכת ההפעלה במכשיר סמסונג פשוט וקל פתחו את האפליקציה "הגדרות" > גללו מטה ובחרו ב"עדכון תוכנה" או "Software update" > לחצו על "הורד והתקן" או "Download and install". המכשיר יבדוק אם יש עדכונים זמינים אם קיים עדכון, עקבו אחר ההוראות להורדה והתקנה. ודאו שהמכשיר מחובר לאינטרנט ושיש מספיק סוללה.
כדי לעדכן את מערכת ההפעלה, היכנסו להגדרות > אודות הטלפון > עדכון מערכת. אם יש עדכון זמין, עקבו אחר ההוראות על המסך כדי להוריד ולהתקין אותו.
היכנסו להגדרות > חשבונות וגיבוי > גיבוי ושחזור, ובחרו בגיבוי הנתונים באמצעות Mi Cloud או Google Drive.
היכנסו להגדרות > אודות הטלפון > איפוס נתוני יצרן. ודאו לגבות את הנתונים החשובים לפני ביצוע האיפוס.
כדי למצוא את המספר הסידורי, היכנסו להגדרות > אודות הטלפון > מצב כללי > מידע על המכשיר. המספר הסידורי יופיע שם. ניתן גם למצוא אותו על האריזה המקורית או באמצעות הקוד #06#* באפליקציית הטלפון.
היכנסו להגדרות > הגדרות נוספות > שפה וקלט, ובחרו את השפה הרצויה.

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל: support@gomobile.co.il

החזרת המוצר ע"י הצרכן תתבצע באמצעותו ועל חשבונו לכל אחד מסניפי החברה תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר או מסמך פרטי העסקה. צרכן בעל מוגבלות או אזרח ותיק (מעל גיל 65) או עולה חדש, זכאים על פי הוראות החוק לבצע ביטול עסקה תוך 4 חודשים ממועד קבלת המוצר או מסמך מפרט. ביטול העסקה עקב חרטה (שלא עקב פגם או אי התאמה), יהא בכפוף לדמי ביטול הקבוע בחוק הגנת הצרכן, מכל החזר כספי יקוזזו דמי ביטול בגובה 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. החזר כספי יינתן תוך 14 ימים.

אם קיבלתם מוצר פגום, פנו לשירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי:

אנו נטפל בבקשתכם בהקדם האפשרי ונספק פתרון מתאים.

לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם?
כתבו לנו