להזמנה באילת

כתב אחריות GoCare

כתב אחריות GoCare

צרכן נכבד, כתב אחריות זה הינו בנוסף לכתב האחריות של החברה המפורסם באתר החברה בכותרת : “כתב אחריות והוראות שימוש GoMobile”.

תנאים ותקופת אחריות :

1. תוקף האחריות המפורטים בכתב זה הינם לתקופה של 12 חודשים בלבד ממועד רכישת המכשיר.

2. תנאי כתב אחריות זה יהיו בתוקף אך ורק למוצרים עליהם צוין כי הם במסגרת אחריות זו באמצעות מדבקה על המכשיר ו/או ציון על גבי חשבונית הרכישה ו/או כפי שמפורסם באתר החברה מעת לעת.

3. האחריות תוענק אך ורק לרוכש המכשיר כפי שמפורט על גבי חשבונית הרכישה, בכפוף לזיהוי, והיא אינה ניתנת להעברה.

4. במסגרת כתב אחריות זה תוענק אחריות גם למקרה בו נגרם נזק לקוח כגון שברים. מימוש אחריות לעניין שברים תהא ללא עלות עד 4 מימושים במהלך 12 החודשים, לרכיבים הבאים: מצלמה קדמית, מצלמה אחורית, פאנל אחורי, שקע טעינה.

5. לעניין שבר במסך – במסגרת כתב אחריות זה תוענק האפשרות להחלפת מסך שבור ו/או סדוק ו/או תקול מכל סיבה שהיא בעקבות נזק לקוח שלא נגרם בזדון ולא במסגרת אחריות יצרן, בעלות מופחתת שתיקבע מראש בהתאם לדגם המכשיר שנרכש. החלפת המסך במקרה זה מוגבלת לפעם אחת בלבד. במקרה של שבר נוסף במסך התשלום עבורו יהא על פי המחירון באתר החברה כפי שמתעדכן מעת לעת.

6. האחריות לרכיב שהוחלף תהא לתקופה של שלושה (3) חודשים ממועד ביצוע התיקון.

7. למען הסר ספק, במקרים הבאים לא תחול האחריות: תקלה בלוח האם של המכשיר, נזק שנגרם בזדון, השבתת המכשיר (“טוטלוס”), קורוזיה ו/או חדירת נוזלים ו/או סימני רטיבות, אובדן המכשיר.

8. הפקדת מכשיר החוסה תחת כתב אחריות זה לבדיקת מעבדה יהא ללא עלות.

9. בכל מקרה שלא הוזכר בכתב אחריות זה, תחול האחריות בהתאם לכתב האחריות הרגיל של החברה כמפורט באתר החברה.

 

תוכנית אחריות תיקונים מורחבת GoCare Plus

“תוכנית GoCare Plus (”להלן: “תכנית”) הינה ל- 18 חודשים ומספקת שירות מקיף למכשיר

הסלולרי לתקופת השירות בנוסף ל- GO CARE על פי התנאים הבאים (בכפוף לכתב השירות המלא המצורף):

* התכנית מקנה תיקון והחלפת חלפים במעבדת גומובייל בכפוף לכתב האחריות ולתנאים להלן.

* קבלת מכשיר סלולרי חלופי במקרה של התארכות משך התיקון מעבר לשעתיים, בהפקדת פיקדון.

* החלפה / תיקון מסך (במקרה שאינו תחת אחריות יצרן) – מוגבל לפעם אחת בתקופת התוכנית.

הכיסוי אינו כולל: נזק במזיד או נזקים קוסמטיים שאינם פוגמים בפעולתו התקינה של המכשיר כגון מכות קלות, שריטות ופגיעות בגוף המכשיר.

כיסוי במקרה של נזק מוחלט (טוטלוס) יינתן למימוש פעם אחת בלבד במהלך התוכנית בהשתתפות עצמית.

תוכנית GoCare Plus (להלן: “התוכנית”) מעניקה שירות תיקונים במעבדת גומובייל המרכזית, למכשיר הסלולרי הרשום בכתב שירות זה (להלן: “המכשיר”) ולבעליו כפי שרשומים בכתב שירות זה (להלן: “הלקוח”).

  1. התכנית היא ל­18 חודשים ובמסגרתה יבוצעו במכשיר כל התיקונים הנדרשים לפעילותו התקינה, ע"פ שיקול דעתה של גומובייל (להלן: “החברה”).
  2. חלפים ישנים שיוחלפו במסגרת השירות יהיו רכושה של החברה.
  3. תוכנית GoCare Plus מיועדת לשימוש פרטי בלבד ואינה ניתנת להעברה או להמחאה לצד ג.
  4. התכנית מעניקה אפשרות לקבל מכשיר סלולרי חלופי זמני (על פי תקנון החברה), בכל מקרה בו יתארך התיקון במעבדה מעבר לשעתיים, בכפוף להפקדת פיקדון אשר יושב ללקוח אם המכשיר כפי שקיבל אותו. במידה ונגרם למכשיר החלופי נזק ע"י הלקוח, הוא ישא בעלות התיקון בכפוף לעלויות שיקבעו ע"י החברה ו/או מי מטעמה.
  5. במקרה של נזק פיזי מוחלט למכשיר (תקלה/שבר/נזקי מים)  אשר יקבע לאחר בדיקת טכנאי ממעבדת החברה, תחול השתתפות עצמית בסכום קבוע מראש, הלקוח יהיה זכאי לקבל מכשיר תקין או חדש מדגם זהה ולפחות מאותה שנת יצור של המכשיר המושבת (להלן: “המכשיר החלופי”), או במקרה בו לא ניתן להשיג דגם זהה כאמור, רכישת מכשיר אחר ממוצריה שווה ערך או דומה. הזיכוי במקרה זה יהיה בשווי מכשיר תקין וזהה למכשיר המושבת (על פי תקנון החברה).
  6. כיסוי בגין נזק מוחלט יתאפשר פעם אחת בלבד במהלך 18 חודשי האחריות.

סייגים והגבלות לתכנית

  1. התכנית אינה מכסה נזקים שנגרמו במזיד, אינה חלה על ציוד מתכלה כגו סוללות, כרטיס חכם, אביזרים נלווים, כ. זיכרון ורכיבים שהותקנו/נוספו על ידי הלקוח ושאינם מובנים במכשיר בתצורתו המקורית.
  2. כיסוי / מימוש בגין מקרה נזק, מכל סוג שהוא המחייב החלפת מסך, מוגבל לפעם אחת בלבד במהלך 18 חודשי התכנית, וכרוך בהשתתפות עצמית בסכום שיקבע מראש.
  3. החברה תהיה משוחררת מהתחייבותה על פי כתב שירות זה אם נגרמו למכשיר נזקים כתוצאה מתיקון או טיפול בידי אדם או גוף שאינו מורשה מטעמה או אם הותקנו ו/או חוברו למכשיר רכיבים ו/או ציוד היקפי שאינם מקוריים או שלא אושרו על ידי יצרן המכשיר או מי מטעמה. בנוסף לכך, החברה תהא משוחררת מהתחייבויותיה על פי כתב שירות זה בכל מקום בו התרחשות הנזק או האובדן מקורם באירוע טרור ו/או מעשה איבה ו/או חבלה ו/או מלחמה ו/או שמקורם בכל אירוע שניתן בגינו פיצוי מכח חוק מס רכוש או כל גורם סטטוטורי אחר.
  4. התכנית אינה מכסה נזקים קוסמטיים שאינם פוגמים בפעילותו התקינה של המכשיר כגון: פגיעות קלות בגוף המכשיר, שקעים, התעקמות המכשיר, מכות או שריטות.
  5. מובהר כי התכנית מכסה אך ורק נזקים ישירים למכשיר כמפורט לעיל, ולא נזקים עקיפים, אבדן רווחים או נזקים שתוצאתיים כלשהם שנגרמו עקב תקלה, נזק או פגם במכשיר.
  6. מובהר כי החברה אינה אחראית וכי התכנית אינה מכסה נזקים לתוכנה או לקבצים מכל סוג שהוא המאוחסנים או מותקנים במכשיר מלבד תוכנה שהותקנה על ידה ו/או באישורה. בנוסף, השירות אינו מכסה כל נזק למכשיר או לתוכנה המותקנת בו שנגרם עקב התקנה של תוכנה מכל סוג שהוא שבוצעה על ידי הלקוח או מי מטעמו ללא אישור החברה בכתב (ובכלל כל נזק העשוי להיגרם על ידי צריבת רום בכל מכשירי האנדרואיד שלא בוצעה על ידי גומובייל).
  7. מובהר כי על הלקוח ובאחריותו, לגבות מפעם לפעם את הקבצים המותקנים במכשיר למניעת נזק בעת כשל טכני או כל נזק פיזי אחר. כמו כן, מובהר כי על הלקוח לוודא גיבוי מלא של קבצי המכשיר, ביטול סיסמאות, הרשאות או אבטחות בטרם הפקדת מכשיר לטיפול או לתיקון במעבדה. החברה לא תישא בכל אחריות לנזק שיגרם עקב כשל העשוי להיגרם לקבציי התוכנה במכשיר בעקבות תיקון במעבדה או בשל כל כשל או נזק טכני מכל סוג שהוא למכשיר ובכלל זה עברית הצרובה במכשיר העשויה להימחק.

האחריות לא תחול במקרה בו למספר הסריאלי הצרוב במכשיר על ידי היצרן ו/או אין התאמה למספר הסריאלי המופיע בכתב שירות זה.

התוכנית תבוטל מידית במקרה של מכשיר פרוץ (jail breaking (או ביצוע שינוי תוכנתי שנגרם בעקבות שינוי במערכת הפעלה שלא על ידי היצרן.

בנוסף, אם עקב שינויים אלה נגרמו שיבושים בתפקוד המכשיר לרבות, אך לא רק, חסימת האפשרות לקבל עדכוני תוכנה שוטפים מהיצרן או השבתה מרחוק של המכשיר על ידי היצרן (למשל נעילת המכשיר).

*לבירור עלות ההשתתפות העצמית שאל את הנציג/ה