- סי. טי. אי גומובייל בע"מ ח.פ 514209758 משמשת כחנות אלקטרונית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הרוכשים באינטרנט בישראל.
- הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בין הרוכש לבין החנות , לכל דבר ועניין.
- הרוכש מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים .
- גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמת הרוכש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך במקרה של אי הסכמה לתנאי מתנאי תקנון זה , הרוכש מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
- גומובייל רשאית לשנות תקנון זה מעת לעת, כולו או חלקו, ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
- התנאים המעודכנים בתקנון זה הינו בהתאם לאמור בהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ותקנותיו, בכל מקרה של סתירה או אי התאמה יגברו הוראות החוק.
- השימוש בלשון זכר בעת כתיבת תקנון זה הינו לשם הנוחות בלבד וכל האמור בו מיועד לנשים וגברים כאחד. האמור בלשון יחיד יש לקרוא בלשון רבים לפי העניין ולהיפך.
בהזנת פרטי כתובת הדואר האלקטרוני, ובכפוף לאישור הרוכש, גומובייל תשלח מידע, המלצות ומבצעים הקיימים ברשת. לרוכש תהא ההזדמנות לסרב לקבלת דיוור במעמד הרישום ובכל עת לאחר מכן, באמצעות הודעה בכתב למייל: support@gomobile.co.il.
הכל בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים)(תיקון מס' 40), התשס"ח – 2008.
ב. תנאי רכישה - חלק כללי
- החנות תאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות החנות , בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים , היבואנים והקמעונאים המשווקים בישראל .
- בעלי החנויות , בתי העסק ומפעיליהם ( להלן: "הספקים" ) מציעים בחנות מוצרים ושירותים לרכישה במגוון אפשרויות.
- הזמנות, רכישות ואספקה של מוצרים הינן בכפוף למלאי הקיים ובהתאם למחיר שפורסם בעת ההזמנה באתר.
- גומובייל רשאית לאשר, לדחות או להגביל כל רכישה ו/או הזמנה המבוצעת באתר לפי שיקול דעתה, אם יש לה יסוד סביר להניח כי מבוצע מעשה בלתי חוקי ו/או בעקבות פרטים שגויים של הרוכש ו/או אם יש בכך כדי לפגוע בה או לסחור במוצרים שהוזמנו.
- מובהר כי, במקרה בו תחול טעות קולמוס במחיר המפורסם באתר השונה מהמחיר הקבוע ברשת באופן קיצוני ו/או תהא תקלה כלשהיא בפרסום מוצר כלשהוא ו/או יוצג מוצר למכירה שאינו קיים עוד במלאי בעת ביצוע ההזמנה בפועל, לגומובייל תהא הזכות לא לאשר את העסקה ו/או לבטלה, ובמידה ובוצע תשלום כלשהוא ע"י הרוכש הוא יקבלו במלואו בחוזר.
- תנאי התשלום באתר מאפשרים רכישה בתשלומים, עד שלושה תשלומים ללא ריבית ועד שניים עשר תשלומים בתוספת ריבית. אחוז הריבית השנתית הינו עד 15%.
- מחיר המוצר בסניף אילת אינו בהכרח כולל הפחתת מלוא שיעור המע"מ ממחיר המוצר שנמכר ביתר סניפי החברה, הכל בכפוף לשיקול דעתה של החברה.
ג. אופן הרכישה באתר
- החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע לרכישה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, הרכישה הינה בהתאם למלאי קיים ועד גמר המלאי.
- הרוכש מתבקש לבצע הליך הרשמה בה יבחר שם משתמש וסיסמא .
- לאחר בחירת שם משתמש וסיסמא , יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס' טלפון.
- כל משתתף רשאי לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות האינטרנטית או באמצעות השארת הפרטים במענה טלפוני של החנות , כפי שיפורסם.
- הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה על כן, לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות ,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדוייק.
- מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה לרוכש לפיה העסקה אושרה .
- לאחר אישור העיסקה , היא תירשם במחשבי החנות וניתן יהיה לראות את פרטי העסקה בקישור "כרטיס רוכש" בחנות, תוך 24 שעות.
- חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר אישור העיסקה ע"י חברות האשראי או לאחר קבלת אישור בדבר העברה בנקאית.
- הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העיסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.
- הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית אשר תביא לביטול ההזמנה.
- השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העיסקה בטלפון וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה.
- איסוף עצמי של המוצר מאחד מסניפי הרשת יתבצע על ידי מי שביצע את ההזמנה ולאחר הצגת תעודה מזהה.
- למען הסר ספק, מניין ספירת הימים באשר למועדי האספקה / המשלוח יחלו ממועד אישור העיסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי או ממועד קבלת התשלום בפועל בהעברה בנקאית, והנפקת חשבונית מס כדין.
- לפרטים נוספים ובירורים , ניתן לפנות ישירות אל החברה או הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות ו/או על גבי חשבונית הרכישה.
ד. אספקת מוצרים ומועדים
- החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לפי בקשת הרוכש בעת ההזמנה, איסוף עצמי או בשליחות עד הבית לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צויין מפורשות אחרת.
- למען הסר ספק, מניין ימי האספקה יחל רק לאחר השלמת העסקה וקבלת התשלום בפועל.
- החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
1 . כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.
3.2 . שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
3.3 . כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
3.4 . באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים לרוכשות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הרוכש.
- זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.
- החנות מעדכנת באתר את מועדי אספקת המוצרים לצד כל מוצר המופיע באתר.
- החנות מאפשרת שליחות עד הבית בעלות נוספת כפי שתעודכן מעת לעת באתר, הכל בכפוף לאזורי החלוקה של חברת השליחויות המספקת את השירות.
- קיימת אפשרות לשליחות אקספרס המגיעה תוך 4 שעות, בהתאם למועד בו בוצעה ההזמנה וכפי שמצויין בתקנון שליחות אקספרס באתר החברה כדלקמן:
7.1 רוב המוצרים באתר יסופקו באותו יום עסקים מרגע קבלת האישור מחברת האשראי.
7.2 הזמנות שיבוצעו עד השעה 11:00 יסופקו באותו יום עסקים ויישלחו עד השעה 16:00
7.3 הזמנות שיבוצעו עד השעה 15:00 יסופקו באותו יום עסקים ויישלחו עד השעה 19:00
7.4 הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 15:00 יסופקו ביום העסקים העוקב.
7.5 עלות השילוח של שירות ״גומוביל אקספרס״ אינה כלולה בעלות המוצר.
7.6 במידה והמוצר אינו זמין במלאי, זמן האספקה עשוי להיות ארוך מהמצוין בפרטי המשלוח.
7.7 אזורי החלוקה בשליחות אקספרס הינם לערים הבאות :
תל-אביב, רמת-גן, גבעתיים, בני ברק, בת ים, חולון, גבעת שמואל, ראשון-לציון, יהוד, אזור, נטעים, בית חנן, גן שורק, בית דגן, משמר השבעה, אירוס, גנות, בית עובד, נצר סרני, עיינות, יבנה, אור יהודה, רמלה, רחובות, גני תקווה, יהוד, חמד, שדי חמד, קרית עקרון, כפר ביל"ו, ניר צבי.
ניתן לבצע שליחויות גם באמצעות דואר ישראל. במקרה כזה החנות מתחייבת להוציא את המוצר בדואר רשום בסמוך ככל הניתן לאחר מועד אישור ההזמנה וקבלת התמורה.
יחד עם זאת, מובהר כי החנות לא תהא אחראית לעיכוב כלשהוא שיגרם ע"י חברת דואר ישראל. במידה וחבילה שנשלחה בדואר אבדה, לחנות תהא זכות לבצע בירור מול חברת דואר ישראל מבלי שתהיה בכך הפרה כלשהיא מטעמה כלפי הרוכש בהתאם לרכישה שבוצעה.
במידה והחבילה אבדה, החנות רשאית להציע לרוכש אפשרות לשליחת החבילה מחדש בדואר רשום או בשליחות עד הבית בתוספת תשלום, לבחירת הרוכש. הרוכש יתחייב במעמד הוצאת החבילה בשנית, להשיב את המוצר אם יגיע או שלא לאסוף את החבילה.
פריטים ששוויים מעל 480 ש"ח, ישלחו בדואר רשום מבוטח בלבד, ומכאן שדמי המשלוח יהיו גבוהים יותר, ומומלץ על משלוח באמצעות שליח.
גומובייל מבהירה בזאת כי היא אינה אחראית בשום דרך שהיא על זמני המשלוח של דואר ישראל.
ה. אחריות
גומובייל מאשרת כי המוצרים הנמכרים בחנות האלקטרונית הינם חדשים, באריזתם המקורית.
אחריות תינתן למוצר כמפורט בדף המוצר (אחריות גומובייל או אחריות יבואן רשמי או כל ספק אחר כפי שמפורט).
בעת הרכישה ימסר כתב אחריות לכל מוצר עם פרטים מפורטים של היצרן ונותן השירות.
כתב אחריות של גומובייל ניתן למצוא באתר החברה או בלחיצה כאן .
ו. מדיניות ביטול עסקה לגבי מוצרים שנרכשו בחנות האלקטרונית
- הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו במעמד המסירה לידיו.
- ביטול עסקה שבוצעה דרך אתר האינטרנט של החברה תהיה בהתאם להוראות סעיף 14ג, 14ה להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 (להלן: "החוק").
- למען הסדר הטוב, יודגש כי עצם ביצוע ההזמנה באתר או בטלפון אינו מהווה מכירה.
- לאחר ביצוע עסקת מכר מרחוק יימסר לרוכש מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש בחוק (להלן: "טופס גילוי") באמצעות הדואר האלקטרוני שהזין הרוכש ו/או לכתובת הדואר שציין הרוכש בעת אספקת המוצר, ו/או לכל המאוחר במועד הספקת המוצר לרוכש, לפי שיקול דעתה של החברה. ככול והרוכש לא קיבל לרשותו את טופס הגילוי, יפעל הרוכש ליידע את החברה בהקדם האפשרי.
ז. מועד לביטול עסקה
- רוכש באתר רשאי לבטל עסקה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים (14) מיום קבלת המוצר (בתקופה זו יכללו ימים קלנדריים, הכוללים ימי שישי, שבת וחגים), או מיום קבלת טופס גילוי, לפי המאוחר.
- אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הרוכש כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהרוכש כאמור תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
ח. אופן מתן הודעה על ביטול העסקה
- ניתן לשלוח הודעה לביטול עסקה באמצעות קישור זה – לחץ כאן
- באמצעות טלפון מוקד ההזמנות – 03-6299200
- באמצעות שליחת הודעת וואטסאפ ל-054-3930390 לחץ כאן
- באמצעות שליחת דוא"ל – support@gomobile.co.il או web@gomobile.co.il
- באחד מסניפי החברה.
ט. דמי ביטול
- בעת ביטול עסקת מכר מרחוק שלא עקב פגם, החברה תהיה רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס כהגדרתו בחוק, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם. במקרה זה באחריות הרוכש להשיב להחזיר את המוצר למקום העסק.
- במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה או אי אספקה, יודיע על כך הרוכש לחברה, תבוצע בדיקה מול הרוכש ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות הדין ולא ייגבו בשל כך דמי ביטול לעסקה.
- החזרת התמורה תהא בהתאם לחוק הגנת הצרכן כמפורט בסעיף 14.ה.
י. עסקאות שלא ניתנות לביטול
- הזכות לביטול עסקת מכר מרחוק לא תחול על המוצרים הבאים:
-
- מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה – 1995;
- מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית;
- במקרה בו יוצרו הטובין במיוחד עבור הרוכש בעסקה (לרבות מגן סיליקון);
- טובין פסידים;
- מוצרים אשר פורקו והורכבו;
- מוצרים שהוגדרו כמוצר הגייני ואריזתם המקורית נפתחה;
- ביטול העסקה מותנה בהחזרת חשבונית המקור, לא יתבצע ביטול עסקה ללא החזרת החשבונית המקורית, למעט במקרים בהם יש מס' סיריאלי ספציפי למוצר.
- מוצר אשר הוסרה ממנו המדבקה המקורית בה מצויין המספר המזהה / הסידורי של המוצר כפי שהיא הודבקה ע"י היצרן.
- למען הסר ספק , ברכישת אוזניות IN-EAR (בתוך האוזן), לא ניתן יהיה לבצע ביטול עסקה ו/או השבת המוצר ו/או החלפת המוצר במקרה בו נפתחה האריזה המקורית של האוזניות, זאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות המגדיר את האוזניות כמוצר הגייני ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
יא. ביטול הזמנה או עסקה ע"י החנות האינטרנטית
- החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה שבוצעה בחנות האלקטרונית במקרים הבאים:
- במקרה בו חלה טעות במחיר, תעשה פניה לצרכן לתשלום ההפרש או לביטול ההזמנה.
- במקרה בו חלה טעות בתיאור המוצר, גומובייל רשאית לפנות לצרכן להחלפת המוצר שהוזמן לבקשתו או לביטול ההזמנה.
- במקרה של כוח עליון, כגון אך לא רק: פעולות מלחמה, איבה, טרור, מגיפה, שביתה או השבתה, תקלה בסליקת כרטיסי אשראי, ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
- הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
- ככלל, המוצרים המוצגים באתר זמינים במלאי. שיטת ההזמנות הינה בהתאם למועדי ההזמנות שבוצעו וביחס למלאי הקיים. במידה וקיים חוסר במלאי בעת ביצוע ההזמנה, תיצור גומובייל קשר עם הרוכש, בין טלפוני ובין באמצעות דואר אלקטרוני, ותעדכן אותו בדבר החוסר במלאי והצעת מוצר אחר שווה ערך או דומה בתכונותיו, או לביטול ההזמנה, בכפוף להחלטת הצרכן.
- החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם לרוכש ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי .
יב. שירות
כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר , אחריות וכיוצ"ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים .
לפרטים ובירורים באשר להזמנות ו/או מידע לגבי מוצרים , ניתן לפנות אל החברה להלן:
- למוקד ההזמנות באמצעות טלפון - 03-6299200
EMAIL: web@gomobile.co.il
נא לציין מס' טלפון ופרטי הזמנה.
נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת שחווית הרכישה תהא פשוטה ומהירה.
- לשירות הלקחות של החברה –
באמצעות המייל – support@gomobile.co.il
או באמצעות "צור קשר" באתר החברה לחץ כאן.
יג. אבטחת מידע פרטיות בחנות
החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור , ככל האפשר על סודיות המידע .
העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL .
כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן .
יד. הוראות בטיחות לשימוש במטענים:
- יש לפעול ע"פ כללי הבטיחות הבאים בעת שימוש במטענים:
- ודא שלמות ותקינות כבל החשמל והתקע.
- אין להכניס או להוציא את התקע מרשת החשמל בידיים רטובות.
- אין לפתוח את המטען, במקרה של בעיה כלשהי, יש לפנות למעבדת השירות הקרובה.
- יש להרחיק את המטען מנוזלים.
- במקרה של ריח מוזר, רעשים שמקורם במטען, יש לנתקו מיידית מרשת החשמל ולפנות למעבדת שירות.
- המטען מיועד לשימוש בתוך המבנה בלבד, לא לשימוש חיצוני ולא לשימוש בסביבה לחה.
- אין לחתוך, לשבור, ולעקם את כבל החשמל. אין להניח חפצים על כבל החשמל או להניח לו להתחמם יתר על המידה, שכן הדבר עלול לגרום לנזק, דליקה או התחשמלות.
- לפני ניקוי המטען יש לנתקו מרשת החשמל.
- יש להקפיד לתחזק את התקן הניתוק במצב תפעולי מוכן לשימוש אזהרה:
- אין להחליף את כבל הזינה בתחליפים לא מקוריים, חיבור לקוי עלול לגרום להתחשמלות המשתמש.
- בשימוש על כבל מאריך יש לוודא תקינות מוליך הארקה שבכבל.
במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון , החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא , עקיף או ישיר שייגרם לרוכש או למי מטעמו , אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הרוכשות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד , ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה .
מצורף קישור לטופס הגנת הפרטיות - לחץ כאן.
טו. כללי
- התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.
- החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הרוכש ועל חשבונו.
- הרוכש יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר , אלא אם נכתב אחרת.
- אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה .
- אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
- רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
- נפלה טעות בתיאור המוצר , לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.
- כל עניין משפטי יתברר בבית המשפט המוסמך בראשון לציון בלבד.
טז. פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הרוכש
גומובייל מאפשרים לרוכשות החברה לפנות ללא תשלום פסולת אלקטרונית (שאינה מזיקה/שהחוק חל עליה), הדומה למוצרים שהזמינו באתר בכמות ובמשקל כמתחייב בחוק. לפרטים נוספים פנה לנציג השירות.